V poslední době se po českém internetu šíří výzva k bojkotu T-mobilu na 28. 1.Stránky, které se mu věnují jsou např. tmo.webpark.cz, na kterých můžete mimo jiné nalézt i odkazy na další podobné stránky. Já osobně považuji bojkot za nesmysl, protože se jím nic nevyřeší. Kdybych byl zákazník T-mobile, tak by mě samozřejmě taky štvalo, že zdražil a že zruší SMS bránu, ale svůj nesouhlas bych projevil určitě jinak, než bojkotem.
Představte si ideální průběh bojkotu: 100% lidí vypne svůj mobil, tzn. že operátor nebude mít za ten den žádné příjmy, kromě paušálních. A co se stane potom? Management si může říct: V měsíci s 31 dny jsme měli provolaných minut a poslaných SMS jako v měsíci s 30 dny. Nic se nemusí změnit, protože když zákazníci protestují proti výši cen, tak chtějí u toho operátora zůstat. T-mobile nemá v ČR monopol, takže bojkotovat jej tímto způsobem je zcela zcestné.
Když se vám nelíbí ceny nebo služby vašeho operátora, nestávkujte, ale přejděte k operátorovi, který vám nabídne vám vyhovující služby za odpovídající ceny. O tom je trh. Ne o jednodenním bojkotu!
Starší příspěvek: Webová obloha
Novější příspěvek: Medvídek Pů čte Techblog
Martin Šrubař © 2003 - 2021
Kontakt | O autorovi | Redakční systém